Apr 29, 2008

Ikan kerapu sweet sour, mak mertua and mak saudara

Ada 3 perkara yang buat wa bengang malam ni and semuanya datang serentak....(please take note if I'm not happy I will refer myself as wa...short form `gua').

1. Order ikan kerapu sweet sour tak sampai, nasi + lauk yang order datang sebelum ikan, bila dah habis makan..ikan tak sampai sampai juga.

2. Terjumpa mak saudara suami aku sebelum makan...mak mertua aku komplen kat mak saudara suami aku ni ( adik mak mertua aku) aku tak call die pada hari dia buat operations on which I did call her before operations and after operations.

3. Mak saudara aku nak potong duit getah mak aku pasal adik aku tak boleh bayar duit denda orang gaji lari( yg at that time guna nama mak saudara aku). Kalau banyak ok jugak, ini tidak RM300 pun nak berkira walaupun kat rumah dia ada mercedez menjalar, BMW, honda civic, honda city, myvi....

Aku bengang betul....lantaklah.....statement laki aku pasal ikan kerapu......nak buat macam mana dah rezeki malam ni... esok aku nak pegi tupai-tupai...pedulikan yang lain.....

Esok bila aku dah tua aku tak mau jadi macam mak saudara atau mak mertua aku...

Aku nak jadi aku...

1 comment:

Hamizan said...

Dear blogger, it's good to express your feeling. But sometimes it's better to keep your personal matters to yourself and express it to our close buddy rather than published it to the world. Share our experience and knowledge to the world and share our sadness with God and close friend.